• −6%
Kyosho Inferno MP10Te 1:8 4WD EP Truggy Kit

Kyosho Inferno MP10Te 1:8 4WD EP Truggy Kit

949,00 €
892,06 € Suatupote 6%
Su PVM
Išsiųsime per 4-6 darbo dienas
Atsiskaitymas visa paypal mastercard
message Klauskite apie šią prekę

Klauskite apie šią prekę

Kyosho Inferno MP10Te 1:8 4WD EP Truggy Kit

Kyosho Inferno MP10Te 1:8 4WD EP Truggy Kit

* Privalomi laukai

  Atšaukti

Naujai sukurtas INFERNO MP10Te sparčiai augančioms 1/8 skalės elektrinių Truggy lenktynėms


1/8 skalės GP (su varikliu) bagiai ir sunkvežimiai yra labai populiarūs visame pasaulyje. Pastaraisiais metais įdomiomis lenktynių kategorijomis tapo ir 1/8 EP (elektriniai) bagiai ir sunkvežimiai, sukurti pagal GP modelius (variklis pakeistas elektros varikliu, o degalų bakas - įkraunama baterija). 2020 m. išleistas "Kyosho Inferno MP10e" nustato standartus bekelės elektrinių bagių lenktynių scenoje. Sujungus pasiteisinusį "Inferno MP10e" pavaros agregatą su 1/8 skalės GP sunkvežimio "Inferno MP10T" pakabos sistema ir tvirtais sunkvežimio komponentais, gimsta naujas 1/8 skalės EP lenktyninis sunkvežimis MP10Te. MP10Te turi naujai suprojektuotą pagrindinę važiuoklę ir aerodinaminę kėbulo formą, kuri buvo kruopščiai išbandyta, kad užtikrintų greitį ir manevringumą, reikalingą varžybų lenktynėms skirtam modeliui, todėl 1/8 EP sunkvežimio našumas pakilo į aukštesnį lygį. MP10e buggy modelyje pirmą kartą pritaikytas akumuliatoriaus tvirtinimo padalijimas iš kairės į dešinę, todėl MP10Te lenktyninis sunkvežimis leidžia keisti priekinio ir galinio svorio pasiskirstymą, perkeliant trumpojo tipo akumuliatorius. Tai leidžia optimizuoti nustatymus pagal vairavimo stilių ir kelio dangos sąlygas. Inferno MP10Te ne tik diktuoja tempą Šiaurės Amerikos sparčiai augančioje 1/8 EP sunkvežimių lenktynių scenoje, bet ir yra labai smagus bekelės R/C automobilis.
Didelio našumo 4WD modelis, sukurtas 1/8 EP sunkvežimių lenktynėms, kurios populiarėja visame pasaulyje
Elektrinė versija užtikrina malonų bekelės R/C sunkvežimio veikimą įvairiose važiavimo aplinkose, o eksploatacijos sąnaudos yra nedidelės
Veleno varoma 4WD sistema užtikrina patikrintą važiavimo stabilumą ir didelį patikimumą
Suderinamas su papildomomis esamos "Inferno MP10" serijos dalimis, kad galėtumėte pritaikyti ir padidinti našumą
Specialiai suprojektuota kietai anoduota duraluminio pagrindinė važiuoklė užtikrina optimalų lankstumą ir tvirtumą sunkvežimių lenktynėms
MP10Te turi naujai sukurtą sunkvežimio kėbulą, pasižymintį geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis
Pakabos geometriją galima lengvai reguliuoti keičiant dervos įvores.
Standartinėje komplektacijoje yra aliumininė galinės pakabos veleno apykaklė, kuri sumažina galinės pakabos svirties vibraciją
Universalus centrinis velenas yra standartinėje įrangoje, kad būtų užtikrintas didesnis pavaros efektyvumas ir lengva priežiūra
Suderinamas su standartiniais ir trumpojo tipo akumuliatoriais (akumuliatoriai parduodami atskirai)
Kabliukų ir kilpų tvirtinimo įtaisas pritvirtina akumuliatorių ir leidžia lengvai jį sumontuoti / nuimti. Taip pat suderinamas su skirtingo storio akumuliatoriais
Komplektuojamas su krumpliaratine pavara, tinkama KV1900-2100 klasės bešepetėliniams varikliams

Sujungtas MP10e pavaros blokas ir R/C sistemos išdėstymas ant MP10T pagrindo, kad būtų užtikrintas didelis našumas ir patikimumas. Optimalus svorio paskirstymas užtikrina puikų posūkių greitį ir važiavimo stabilumą.

Visiškai naujo dizaino sunkvežimio kėbulas! Žemai žemai ir priekyje esantis kabinos stilius sukuria puikias aerodinamines charakteristikas, o šoninė sklendė ir galinis spoileris sukuria daug prispaudžiamosios jėgos, kuri užtikrina posūkių manevringumą, prispaudžiant kėbulą prie kelio paviršiaus.

Naujai sukurtas MP10Te kėbulas yra gerokai žemesnio profilio nei MP10T kėbulas, kad būtų sumažintas pasipriešinimas vėjui ir pagerintas galinio sparno efektyvumas. Be to, greitesnis posūkių įveikimas užtikrinamas dėl mažesnio posvyrio posūkiuose.

Variklio laikiklis integruotas į centrinę pertvarą. Variklis pritvirtintas slankiojančio tipo laikikliu, kuris ne tik leidžia lengvai montuoti / nuimti skirtingų dydžių variklius, bet ir leidžia lengvai reguliuoti atsilikimą.

Standartinėje įrangoje yra priekinis sukimo momento strypas, kuris pagerina priekinės važiuoklės dalies standumą. Sukimo momento strypas slopina kelio dangos smūgių sukeliamas deformacijas, kartu išlaikydamas elastingumą riedėjimo kryptimi, kad būtų užtikrintas optimalus važiavimo efektyvumas ir atsparumas susidūrimui.

TECHNINIAI DUOMENYS

Ilgis 563 mm
Plotis 414 mm
Ratų bazė 384-389 mm
Protektorius(F/R) 353 mm (apytiksliai)
Padangos(F/R) Stadiono buggy (parduodamos atskirai)
Pavarų santykis 14,12:1
Svoris 4200 g (apytiksliai)
Siųstuvas 2 kanalų arba daugiau 1 servo / 1 ESC (parduodami atskirai)

Rinkinio turinys

Nesurinktas važiuoklės rinkinys
Skaidrus (nedažytas) kėbulas
Lipdukai
Šešiakampis veržliaraktis (1,5 mm、2,0 mm、2,5 mm、3,0 mm)
Kryžminis veržliaraktis
17 mm ratų veržliaraktis

Reikalinga eksploatacijai

2~3 kanalų siųstuvas ir imtuvas R/C
Servo (rekomenduojama naudoti didelio sukimo momento servo)
Variklis 1/8, 68 mm
ESC
Baterijos važiuoklei (rekomenduojama 7,4v Lipo x2)
Įkroviklis
Stadium truck padangos
Ratlankiai
Ratų įdėklai
Dažai kėbulo dažymui

Video apžvalga:

K.34115B
Komentarai (0)