XRAY XB2C'24 2WD 1/10 Electric Off-Road Car (Carpet Edition)

XRAY XB2C'24 2WD 1/10 Electric Off-Road Car (Carpet Edition)

459,00 €
Su PVM
Išsiųsime per 4-6 darbo dienas
Atsiskaitymas visa paypal mastercard
message Klauskite apie šią prekę

Klauskite apie šią prekę

XRAY XB2C'24 2WD 1/10 Electric Off-Road Car (Carpet Edition)

XRAY XB2C'24 2WD 1/10 Electric Off-Road Car (Carpet Edition)

* Privalomi laukai

  Atšaukti

XB2'24 naujos funkcijos:

    Nauja vientisa važiuoklės konstrukcija su integruotu "kick-up" įtaisu panaikina apatinę apkabą ir pagerina pakabos geometriją
    Platesnė važiuoklės forma tinka naujausiems akumuliatoriams ir turi išfrezuotą kišenę po servo sritimi, kad būtų pagerintas lankstumas ir pasirinktinai išdėstytas svoris
    Rinkinių važiuoklės ilgiai parinkti taip, kad atitiktų tipines trasos sąlygas: Vidutinė - kilimui, trumpa - purvui, trumpa - purvui.
    Naujos paaukštintos šoninės atramos pagerina lankstumo charakteristikas ir yra sujungtos su nauju priekiniu viršutiniu deniu
    Visiškai naujo priekinio viršutinio denio tiltelio konstrukcija integruota su nauja vairo sistema, o amortizatorių bokštas perkeltas į priekį ir amortizatoriai yra už bokšto.
    Naujoji antiroloninio strypo tvirtinimo sistema pašalina laisvumą, todėl valdymas tampa nuoseklesnis
    Nauja vairo plokštė, vairo traukės ir statramsčiai suteikia platesnį geometrijos reguliavimo diapazoną ir geresnį vairo mechanizmo atsaką, kad būtų lengviau jį valdyti
    Nauji 2 taškų vairo stiprintuvai atitinka naująją vairo sistemos geometriją ir kartu pagerina vairo kampus bei reakciją
    Priekinio pasukimo centro laikiklyje yra dvi dažniausiai pasitaikančios vidinių išlenkimo ryšių padėtys, kad būtų paprasčiau nustatyti, kartu su nuostatomis naujai antirolingo sistemai
    Naujoji antirollinio strypo sistema naudoja trumpesnes strypo formas su viršutine tvirtinimo sistema, kad būtų lengviau reguliuoti
    Priekinis amortizatorių bokštas integruotas su viršutiniu deniu, todėl amortizatoriai yra už bokšto, su naujomis priekinio sparno tvirtinimo vietomis
    Visiškai nauja 13,2 mm amortizatorių konstrukcija su naujais amortizatorių korpusais, 2,0 ir 2,5 mm stūmoklių pasirinkimais, amortizatorių dangteliais, veržlėmis ir amortizatorių velenais
    13,2 mm amortizatoriuose naudojamas naujas X žiedo dizainas, užtikrinantis geresnį sandarumą be perteklinės trinties ir geresnį amortizatorių veikimą
    Naujos kūginės spyruoklės parinktos taip, kad tiktų naujam 13,2 mm amortizatorių paketui
    RF ir RR pakabos laikikliuose vidinis šarnyras perkeltas plačiau ir pakeista geometrija iki 3 laipsnių integruoto posvyrio (su 0 įdėklų), kad padidėtų stabilumas ant visų paviršių
    Galinio amortizatoriaus bokštas 4 mm pažemina amortizatoriaus padėtį, kad pagerėtų posvyrio charakteristikos
    Patobulintas krumpliaratinis diferencialas (XB2C) su nauja difuzoriaus dėže ir naujomis difuzoriaus išorinėmis pavaromis suvienodina varančiojo veleno ilgį tarp rutulinio ir krumpliaratinio difuzoriaus
    Pridedami 77 mm pavaros velenai tinka ir rutuliniam, ir krumpliaratiniam diferencialui, kad būtų galima supaprastinti detalių poreikį ir lengviau keisti diferencialą tarp paviršių
    Naujas universalus 2 plokštelių slydimo įtaisas su atnaujintu viršutiniu velenu, slydimo plokštelėmis, spyruokle ir veržle pagerina trauką bet kokiomis sąlygomis
    Kiekviename rinkinyje yra ir galinio variklio, ir priekinio variklio pavarų dėžės, kad būtų galima pritaikyti XB2 bet kokiam paviršiui ar sąlygoms
    Kiekviename rinkinyje yra ir standartinės, ir atjungtos galinės svirtys, kad būtų galima išplėsti derinimo galimybes iškart po komplektacijos
    Galiniai statramsčiai su nauja žemesne pasvirimo centro padėtimi pagerina stabilumą ir padidina atsparumą griuvimui dideliu greičiu važiuojančiuose posūkiuose
    Siauresni galinių ratų šešiakampiai yra su optimaliu poslinkiu, kad juos būtų galima naudoti su platesniais pakabos laikikliais
    Naujas "Lush" galinis sparnas su gerokai ilgesniu tarnavimo laiku pagerina oro srautą ir išlaiko važiuoklės padėtį per didelius šuolius, kartu pagerindamas sukibimą bet kokiomis sąlygomis
    Priekiniam bokšteliui pridedamas kompozitinis dangtelis, užtikrinantis apsaugą avarijų metu ir prailginantis tarnavimo laiką.
    Pridedamas priekinis sparnas tvirtinamas prie priekinio amortizatoriaus bokšto
    Nauji "Carpet" ir "Dirt" kėbulai atitinka naująjį važiuoklės profilį, pagerintas oro srautas, kad važiuoklė būtų geriau valdoma
    Priekinės ir galinės LSM svirtys iš vidutinio sunkumo kompozito tinka bet kokioms sąlygoms ir užtikrina geresnį patvarumą avarijų metu
    Vidutinio atsparumo kompozito vairo blokai, C-taškai ir statramsčiai užtikrina papildomą patvarumą iškart po komplektacijos
    Pasirenkama nerūdijančio plieno svėrimo plokštė atitinka naująją važiuoklės išpjovą ir joje panaudotos kūginės skylės, kad būtų lengviau montuoti ir reguliuoti svorio balansą
    Laidų organizatorius padeda išlaikyti aiškų elektronikos montavimą
    30 mm ventiliatoriaus laikiklis papildomam vėdinimui

CS320015
Komentarai (0)