• −9%
RMX 2.5 EX GT važiuoklė - MST

RMX 2.5 EX GT važiuoklė - MST

582,00 €
529,62 € Suatupote 9%
Su PVM
Išsiųsime per 4-6 darbo dienas
Atsiskaitymas visa paypal mastercard
message Klauskite apie šią prekę

Klauskite apie šią prekę

RMX 2.5 EX GT važiuoklė - MST

RMX 2.5 EX GT važiuoklė - MST

* Privalomi laukai

  Atšaukti

RMX EX GT sukurtas orientuojantis į lenktynių lygį, todėl RMX suteikia visiškai naują ir patobulintą valdymo patirtį. Joje yra naujai sukurta priekinė ir galinė pakaba ir naujai sukurtas standžių spyruoklių komplektas, kuris smarkiai padidina greitį ir užtikrina stabilesnį valdymą, kad būtų galima driftuoti plačiu kampu. Patogiai ir be pastangų valdomas įvažiuojant į posūkius ir išvažiuojant iš jų, RMX EX GT yra optimizuotas našumui, todėl galima rinktis aukščiausios kokybės papildomas dalis, kad būtų pasiekta tikslesnė vairavimo patirtis.

Techninės specifikacijos

    RMX EX GT sukurtas orientuojantis į lenktynių lygį, todėl RMX suteikia visiškai naują ir patobulintą valdymo patirtį. Jame sumontuota naujai sukurta priekinė ir (arba) galinė pakaba ir naujai sukurtas standžiųjų spyruoklių rinkinys, gerokai padidinantis greitį ir užtikrinantis stabilesnį valdymą plačiu kampu driftuojant. Patogiai ir be pastangų valdomas įvažiuojant į posūkius ir išvažiuojant iš jų, RMX EX GT yra optimizuotas našumui, todėl galima rinktis aukščiausios kokybės papildomas dalis, kad būtų pasiekta tikslesnė vairavimo patirtis.

Funkcijos

    Naudojamas naujai sukurtas ATK V2 priekinis vairo blokas su nauju "Ackermann" nustatymu, kuris užtikrina agresyvų ir lankstų vairavimą posūkio pradžioje, o vėlesniuose posūkio etapuose gali valdyti didesnius dreifo kampus, todėl galima stabiliai vairuoti važiuojant plataus kampo driftu.
    Galinėje dalyje naudojamos naujos THA reguliuojamos trumposios svirtys su ilgais pakabos svirčių laikikliais, kad būtų padidintas galinis posvyris ir pagerintas posvyrio greitis bei pagreitis iš posūkių.
    Aliumininė priekinė pakabos svirtis (-2) sujungta su naujai sukurta ir pailginta aliuminine reguliuojama galine svirtimi (+11,5~+13).
    Laisvai pasirenkamas pageidaujamas aukšto ir žemo svorio centro valdymo režimas.

Agresyvus valdymas su aukšto svorio centro režimu
Stabilus valdymas su žemo svorio centro režimu
Aliumininė pavarų dėžė su perjungiamais MR ir RR cilindriniais krumpliaračiais.
Nauji pavarų diferencialai su #3000 silikonine alyva, užtikrinančia optimalų diferencialo veikimą.
Trijų pakopų reguliuojamas aliumininis variklio laikiklis.
Lengva konstrukcija su 2,5 mm anglies važiuokle, užtikrinančia vidutinį standumą.
Dvigubas 3,5 mm anglies viršutinis denis, užtikrinantis didesnį važiuoklės standumą.
Priekinės ir (arba) galinės aliumininės viršutinio denio jungtys važiuoklės standumui padidinti.
KMW priekinio galvos tvirtinimo sustiprinimo rinkinys.
Lengvas anglies priekinio / galinio amortizatoriaus tvirtinimas.
TDA-RWD driftui pritaikyti aliumininiai amortizatoriai.
Naujas DK-RWD priekinės ir (arba) galinės trumposios spyruoklės mazgas.
Lengvas greitojo akumuliatoriaus tvirtinimo rinkinys.
Naujas lengvas priekinis / galinis buferis.

Kitos specifikacijos

Ratų bazė: 257 mm (reguliuojama +-3 mm)
Plotis nuo šešiakampio iki šešiakampio: priekyje 180 mm / gale 172 mm
Važiavimo stilius: RWD
Kėbulo nuolydis: reguliuojamas 6/8/10/12 laipsnių kampu
Įlenkimas: reguliuojamas nuo 0 iki -12 laipsnių
Visiškai rutuliniai guoliai
Aliumininių hidraulinių amortizatorių rinkinys

Į komplektą neįeina

Kėbulas
Dažai
Ratai
Variklio krumpliaratis
elektronika: akumuliatorius, valdymo pultas, greičio reguliatorius, variklis, servopavaros, giroskopas ir t. t.

RMX2.5EXGTMST
Komentarai (0)