• -71,00 €
Kyosho Inferno Neo 3.0 1:8 RC Nitro Readyset w/KE21SP - T5 Red

Kyosho Inferno Neo 3.0 1:8 RC Nitro Readyset w/KE21SP - T5 Red

490,00 €
419,00 € Sutaupote 71,00 €
Su PVM
Išsiųsime per 4-6 darbo dienas
Atsiskaitymas visa paypal mastercard
message Klauskite apie šią prekę

Klauskite apie šią prekę

Kyosho Inferno Neo 3.0 1:8 RC Nitro Readyset w/KE21SP - T5 Red

Kyosho Inferno Neo 3.0 1:8 RC Nitro Readyset w/KE21SP - T5 Red

* Privalomi laukai

  Atšaukti

Pradedantiesiems pritaikyta 1/8 mastelio galia su pagrindiniu lenktyniniu bagiu

1/8 mastelio R/C automobiliai yra didesni, palyginti su daugeliu kitų automobilių modelių, ir jų kėbulo dydis, svoris ir greitis yra tikresni nei pilno dydžio automobilių. 1/8 GP Buggy yra viena populiariausių kategorijų visame pasaulyje dėl savo sunkiai įveikiamų bekelės parametrų. Tačiau GP (dujomis varomi) modeliai su varikliu laikomi šiek tiek sunkiau valdomais pradedantiesiems nei EP (elektra varomi) modeliai. Tačiau INFERNO NEO sukurtas taip, kad net pradedantieji galėtų mėgautis didelio GP buggy galios ir eksploatacinėmis savybėmis. Konkurencingame bekelės bagių lenktynių pasaulyje INFERNO vardas yra legenda. Pirmą kartą išleistas 1991 m., kitais metais INFERNO laimėjo pasaulio čempionatą ir toliau laimėjo iš viso 8 pasaulio čempionų titulus. Naujausias varžybų lygio INFERNO MP10 TKI3 aktyviai dalyvauja didžiausiose lenktynių varžybose visame pasaulyje, kad papildytų išsipūtusią INFERNO trofėjų lentyną. INFERNO NEO 3.0, kaip INFERNO serijos dalis, pasižymi daugeliu pagrindinių konstrukcijos ir eksploatacinių savybių. INFERNO NEO 3.0 supakuotas kaip pilnas komplektas, įskaitant lengvai paleidžiamą variklį, gatavą kėbulą ir surinktą važiuoklę su sumontuotais ir sureguliuotais R/C komponentais. Naujos kėbulo spalvų variacijos papildo jau esamą INFERNO NEO 3.0 liniją, kuri buvo patobulinta didesnio sukimo momento vairo ir droselio servopavarikliais, pagerinančiais vairavimo reakcijos tikslumą net ir sunkiai įveikiant posūkius. Panašiai ir droselinė sklendė užtikrina aštresnę variklio reakciją ir didesnę stabdymo galią. Rinkinyje yra įveikimo žiedas, todėl net ir neturintys GP modelio patirties gali nustatyti variklį nereguliuodami adatos. INFERNO NEO 3.0 turi didelį potencialą, todėl galite mesti iššūkį varžovams lenktynių trasose arba tiesiog mėgautis laukiniu ir laisvu važinėjimu lauke.

● Į paruoštą komplektą įeina iš anksto surinkta važiuoklė su sumontuotu varikliu ir R/C komponentais, taip pat baigtas kėbulas.
● Važiuoklė priklauso "Inferno" serijai, kuri pasižymi neprilygstama lenktynių sėkme, įskaitant pasaulio čempionų titulus.
● Veleno varoma 4WD sistema užtikrina aukštą traukos efektyvumą net ir ant prasto sukibimo kelio dangos.
●3 diferencialų sistema su priekiniu, galiniu ir centriniu pavaros blokais užtikrina išskirtinį važiavimo stabilumą.
●Priekyje sumontuoti universalūs pasukamieji velenai, efektyviai perduodantys galią ir pasižymintys dideliu patikimumu.
● Dvigubi diskiniai stabdžiai užtikrina patikimą stabdymo galią.
●Įrengtas KE21SP variklis su atbuliniu starteriu, kad būtų lengva užvesti variklį. Taip pat pridedamas pertraukimo žiedas.
● Pridedamas iš anksto supjaustytas ir naujos spalvos atspausdintas kėbulas su lenktyninio modelio aerodinamika.
●Į komplektą įeina lengvai naudojamas pistoleto rankeną turintis "Syncro KT-231P+" siųstuvas.
●Siųstuve yra apsaugos nuo gedimo funkcija radijo signalo trukdžių atveju.
●Naujos KS5071-09MW servopavaros su metaliniais krumpliaračiais sukuria didelį sukimo momentą, kad net ir važiuojant sunkiai reaguotų.

Techniniai duomenys

Ilgis 469 mm
Plotis 307 mm
Aukštis 189 mm
Ratų bazė 325,5 mm
Protektorius (F/R) 258 mm/261 mm
Padanga (F/R) φ116×44mm/φ116×44mm
Pavarų santykis 11,56:1
Svoris 3400 g (apytiksliai)
Variklis KE21SP
Siųstuvas 2,4 GHz Syncro KT-231P+

Reikalavimai eksploatacijai

●Nitro kuras
●8 x AA dydžio šarminės baterijos siųstuvui ir imtuvui
●Variklio užvedimo įrankiai (degalų butelis, kištukinis šildytuvas)

KYO33012T5B

DALYS IR PRIEDAI

Komentarai (0)