Naujos prekės
Traxxas Stampede 1:10 4x4 VXL RTR oranžinis
Traxxas Rustler 1:10 VXL HD 4WD RTR orange
Traxxas Spartan SR red
Traxxas Spartan SR orange
Traxxas Spartan SR green
Revell Messerschmitt Me262, North American P-51B (1:72)
Įtraukta
Akriliniai dažai, teptukas, klijai, 2 orlaivių modeliai ir instrukcija.
Aprašymas
Plastikinis modelis Revell 63711 - lėktuvas Messerschmitt Me262, Šiaurės Amerikos P-51B, 1:72 mastelio, skirtas klijuoti. Rinkinį sudaro 111 detalių, sparnų plotis 175 ir 155 mm, sudėtingumas 3.
Detalizuoti paviršiai.
Abiejų lėktuvų važiuoklės.
Autentiškas šių versijų atvaizdavimas:
"Messerschmitt Bf 109 G-10", Normandijos D-Day "North American P-51B Mustang", kapitonas Willard Millikan, 336. F eskadrilė, 4th FG, 1945 m. gegužė
Rinkinį sudaro :
2 plastikiniai modeliai (nesurinkti) Iliustruotos etiketės su daugiakalbėmis surinkimo instrukcijomis.
Plotis: 173 mm, ilgis: 148 mm.
Sparnų plotis: 153 mm, ilgis: 135 mm.
Klijai, akriliniai dažai, teptukas.
Informacija apie modelį:
"Messerschmitt Me 262
Pravardžiuojamas "Schwalbe" naikintuvų versijose arba "Sturmvogel" naikintuvo-bombonešio vaidmenyje, buvo pirmasis operatyviai panaudotas reaktyvinis naikintuvas. Projektavimo darbai prasidėjo dar prieš Antrąjį pasaulinį karą, tačiau dėl problemų su varikliais, metalurgija ir aukščiausio lygio įsikišimo lėktuvas nebuvo pradėtas naudoti Luftvafėje iki 1944 m. vidurio. Me 262 buvo greitesnis ir geriau ginkluotas nei bet kuris sąjungininkų naikintuvas, įskaitant britų "Gloster Meteor". Tai buvo vienas pažangiausių Antrojo pasaulinio karo lėktuvų, tarnavusių operatyvinėje tarnyboje, o jo funkcijos apėmė lengvąjį bombonešį, žvalgybą ir eksperimentinius naktinių naikintuvų variantus.
Mustang P51B
1942 m. lapkritį NAA atliko panašią vieno P-51A konversiją į neginkluotą XP-51B. Įrengtas dvylikos cilindrų "Packard V-1650-3 Merlin" (Merlin 65) variklis su "Bendix-Stromberg" degalų įpurškimo sistema, kurį pagal licenciją gamino "Packard".
Nuo 1943 m. vasaros "Mustangai" su "Merlin" varikliais buvo gaminami Inglewoodo gamybos linijose. Kalifornijoje jis buvo žymimas NA-102 (P-51B-1-NA), o Dalase, Teksase - NA-103 (P-51C-1-NT). Sparnuose jie iš viso turėjo keturis Browning M 2 12,7 mm kalibro kulkosvaidžius. "Béčka" ir "Céčka" RAF turėjo žymenį "Mustang Mk.III". Dėl savo skrydžio nuotolio lėktuvai nuo 1944 m. kovo mėn. galėjo skraidinti USAAF bombonešius virš Berlyno ir atgal.