• −13%
RC8B4.1e Team rinkinys

RC8B4.1e Team rinkinys

725,04 €
630,79 € Suatupote 13%
Su PVM
Išsiųsime per 4-6 darbo dienas
Atsiskaitymas visa paypal mastercard
message Klauskite apie šią prekę

Klauskite apie šią prekę

RC8B4.1e Team rinkinys

RC8B4.1e Team rinkinys

* Privalomi laukai

  Atšaukti

RC8B4.1e Team rinkinys

Pristatome naują RC8B4 eBuggy evoliuciją. Kompanijos "Team Associated" inžinieriai stengėsi sumažinti svorio koeficientą ir svorį bei pagerinti valdymą neasfaltuotose lauko trasose. Buggy širdis - nauja RWB/FWB reguliuojamo svorio nuokrypio važiuoklės konstrukcija. Naujoviška sistema leidžia vairuotojui važiuoti bet kuria konfigūracija su varikliu gale, kad būtų didesnė trauka, arba perjungti centrinį diferencialą ir apversti centrinius (dogbones), paleisti variklį į priekį, kad jis būtų geriau valdomas.




Pakeista pakaba - nauji priekiniai ir galiniai žemo CG amortizatorių bokšteliai ir trumpesni amortizatoriai, taip pat naujos 3 skylių galinės pakabos svirtys, kurios leidžia naudoti minkštesnius amortizatorius ir spyruokles, tačiau išlaiko atramą greituose posūkiuose. Naujos plačios bazės galinės stebulės yra trijų fiksuotų ašių aukščių ir jose naudojami 3 mm anglies pluošto stebulės bokšteliai, kad būtų galima pasirinkti kelias skirtingas geometrijos parinktis.

Galiausiai, bagis komplektuojamas su 92 mm universaliaisiais šarnyrais, 44/13 kūginiais krumpliaračiais ir 46T liejamu cilindriniu krumpliaračiu, kad būtų užtikrintas didžiausias sukibimas ir sklandus galios perdavimas nevalytose lauko trasose.

Funkcijos

Nauja RC8B4.1e RWB/FWB reguliuojamo svorio nuokrypio važiuoklės konstrukcija, leidžianti sureguliuoti galinį sukibimą su kelio danga, palyginti su vairu.
Nauji low CG ir lengvi aliuminio priekiniai ir galiniai amortizatorių bokštai.
Nauji trumpesni 16 mm priekinių ir galinių amortizatorių korpusai, užtikrinantys mažesnį CG ir mažesnį svorį.
Nauji 6 skylučių 1,4 mm priekiniai ir 1,5 mm kūginiai galiniai apdirbti amortizatorių stūmokliai su emulsiniais amortizatorių dangtelių sandarikliais.
Naujos 3 skylių galinės pakabos svirtys su atnaujinta galinio antiroloninio strypo geometrija, pritaikyta tiek lygioms, tiek nelygioms trasoms.
Nauja mėlyno aliuminio priekinių viršutinių svirčių tvirtinimo detalė, užtikrinanti didesnį patvarumą.
Naujas liejamas RC8B4.1 priekinis bamperis su optimaliu profiliu, pritaikytu nelygiems perėjimams. 13-44 žiedo ir krumpliaračio kūginių krumpliaračių rinkinys.
92 mm universalūs varantieji velenai su 17 mm išorinėmis pavaromis.
Atnaujintos "Soft Blend" pakabos svirtys, užtikrinančios maksimalų patvarumą šaltuoju metų laiku.
Naujos +1 aliuminio vairo bloko svirtys, užtikrinančios aštresnį vairavimą esant žemam sukibimui.

Legacy ypatybės

RC8B4e centralizuota transmisijos ir važiuoklės konfigūracija, optimizuota tik trumpojo tipo akumuliatoriams.
Pridedami du akumuliatorių dėklai su reguliuojamais ribotuvais akumuliatoriaus padėčiai reguliuoti.
RC8B4e 25 mm pločio kablio ir kilpos dirželis kiekviename akumuliatoriaus dėkle, kad būtų galima lengvai pritvirtinti akumuliatorių.
RC8B4e ESC dėtuvė su apsauginiu skydu turi unikalią padėtį 2x2s ir 1x4s akumuliatorių konfigūracijoms, kad būtų galima idealiai nustatyti svorio nuokrypį.
RC8B4e imtuvo dėžutė su įmontuotais servo laikikliais turi integruotą kabelių pravedimą ir padidintą tūrį, kad būtų galima sumontuoti aukštesnius imtuvus be antenos.
Pridedami laidų nukreipimo spaustukai, skirti švariam akumuliatorių ir variklio su jutikliu laidų sujungimui.
Dviejų dalių prispaudimo variklio laikiklis, kurį galima paslinkti į priekį arba į galą, kad būtų galima palaikyti FWB arba RWB.
Naujoviška nauja šarnyrinės rutulinės priekinės pakabos geometrija pagerina vairavimo pusiausvyrą ir užtikrina nuspėjamą valdymą bet kokiomis sąlygomis.
RC8B4 8 laipsnių vairo blokai suporuoti su platesniu viršutinės pakabos svirties šarnyru, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas ir nuoseklus vairavimas per visą vairo mechanizmo posūkį.
RC8B4 pavarų dėžės yra įtrauktos į naujausią kietą medžiagą, naudojamą RC8T4: Priekinė pavarų dėžė turi 3,5 laipsnio pasvirusį krumpliaračio krumpliaračio kampą, kad būtų ištiesintas centrinis pavaros velenas ir padidintas transmisijos efektyvumas bei sumažintas faziškumas ir vibracija. Abiejose pavarų dėžėse yra didelio dydžio guoliai, 6x13x5 mm flanšiniai guoliai lemia ilgesnį guolių ir žiedinių bei krumpliaratinių krumpliaračių tarnavimo laiką.
RC8B4 galinė važiuoklės atrama turi keletą konstrukcijos ypatybių ir lankstumo galimybių: Galinė apkaba montuojama centre prie pavarų dėžės ir turi dvi varžtų vietas per važiuoklę, kad būtų galima sureguliuoti lankstumą.
RC8B4 priekinės viršutinės pakabos svirtys, dabar pagamintos iš minkštos mišrios medžiagos. Pridedamas pasirenkamas liejamas "sparno" įdėklas, kad padidėtų priekinės dalies prispaudžiamoji jėga.
RC8B4 priekinės apatinės pakabos svirtys, dabar pagamintos iš minkštos mišrios medžiagos. Atnaujinta konstrukcija, užtikrinanti didesnį patvarumą. Nauja kampinė vientisa kampinė antiroloninio statramsčio jungtis montuojama vienoje linijoje su antiroloniniu statramsčiu, naudojant BHCS, o ne amortizatoriaus kaištį, kad būtų paprasčiau montuoti. Pasirenkamieji įdėklai montuojami tik viršuje.
RC8B4 galinio sparno tvirtinimo elementas turi reguliuojamus sparno kampo tarpiklius, ženkliai padidintą tvirtumą, aerodinaminę formą ir papildomą tarpą amortizatoriaus padėčiai reguliuoti. Galinio amortizatoriaus bokšto dvi sparno aukščio parinktys.
RC8B4 galinis sparnas turi daugiau vertikalių briaunų, kad padidėtų stabilumas tiesiojoje, didesnį galinės briaunos aukštį, kad padidėtų prispaudžiamoji jėga, didesnį stiprumą įvairiose vietose, kad sumažėtų lenkimo nuovargis, ir įdubimus ant galinės pusės, kurie yra šablonas skylėms išpjauti.
RC8B4 vairo kolonėlės su viršuje sumontuota vairo kolonėle, kad būtų daugiau laisvos vietos aplink pavarų dėžės mazgą.
RC8B4 aliumininė vairo kolonėlė, sukurta pagal atnaujintą priekinės dalies geometriją, yra lengva ir patvari.
RC8B4 vairo kolonėlės veržlės ilgesnės, kad sumažėtų vairo kolonėlės pasipriešinimas dėl jos lankstumo.
RC8B4 vairo mechanizmo servo jungtis turi naują srieginį rutulinį ir plieninį sraigtinį sujungimą.
RC8B4 A ir B mėlynojo aliuminio pakabos svirčių laikikliai suformuoti taip, kad susisiektų su važiuokle.
RC8B4e anglies pluošto priekinė viršutinė plokštė centralizuoja priekinę važiuoklės atramą, kad būtų užtikrintas subalansuotas lenkimas visomis kryptimis.
RC8B4 priekinė važiuoklės atrama yra tokio paties ilgio kaip senesnės važiuoklės "trumpoji" versija, kad būtų užtikrintas idealus priekinės dalies lankstumas.
RC8B4 priekinis kėbulo stulpelis yra įleistas į priekinę viršutinę plokštę, o atvirkštinę konstrukciją lengva sumontuoti.
RC8B4 spyruoklių kaušelių ir amortizatoriaus traukės galo konstrukcijoje yra fiksavimo varžtas, kad kaušeliai liktų savo vietoje avarijos metu.
RC8B4 plieniniai amortizatorių stovai.
Visame bagyje vietoj tradicinės varžtų ir poveržlių sistemos naudojami didelio skersmens, mažo profilio SHCS, kurie pakeičia tradicinę varžtų ir poveržlių sistemą. Naudojami ant servopavarų tvirtinimo ir galinio kėbulo stulpelio.
96,5 mm galiniai ir 104 mm priekiniai centriniai šunų kaulai su 3x14 mm kaiščiais, kad padidėtų transmisijos efektyvumas.
RC8B4 dviejų dalių galinis kėbulo stulpelis turi guminę įvorę, leidžiančią šiek tiek lankstytis, kad pailgėtų kėbulo tarnavimo laikas.
RC8B4 trauklių antgaliai turi patobulintą sriegių sukibimą, griovelių sritį, kad būtų lengviau pasiekti veržliaraktį, ir yra pagaminti iš tos pačios patvarios medžiagos kaip ir mūsų 1:10 trauklių antgaliai.
Standartiniai ratų šešiakampių dydžiai apima "+0" mm priekyje ir gale.
Standartiniai antirolingo strypų dydžiai apima 2,2 mm priekinį ir 2,5 mm galinį strypą.
RC8B4 "Gamma" kėbulas ir langų kaukė. Pridedamos trijų skirtingų stilių pavarų dėžės nosys: tradicinis nosies kūgis, vidutinio aukščio sparnas ir aukšto aukščio sparnas.
44T žiedinis ir 13T krumpliaratinis krumpliaračiai priekiniame ir galiniame diferencialuose.
RC8B3.2 padalytas centrinis diferencialo tvirtinimas su aliuminine centrine viršutine plokštele.
16 mm amortizatoriai su baltomis priekinėmis (9,25 ritės) ir rausvomis galinėmis (12,0 ritės) spyruoklėmis, emulsinio stiliaus amortizatorių pūslėmis, kombinuotais oro išleidimo / emulsijos dangteliais ir mėlynais aliuminio sriegiais.
RC8B3.2 siauros C ir D svirčių atramos.

Reikalinga papildomai:

Bešepetėlinis variklis 1/8
1/8 bešepetėlinis ESC
Vairo mechanizmas-Servo
Įkroviklis
Mod 1 krumpliaratis
Aukštos klasės siųstuvas
Siųstuvas-baterijos
2x 2S- arba 1x 4S-Shorty-LiPo-Akku
1/8 buggy ratai
1:8-buggy padangos
Klijai padangoms
Dažai
Sriegių fiksatorius
Replės
Modeliuotojo peilis
Body Reamer
Važiuoklės aukščio matuoklis

Associated
AE80950

DALYS IR PRIEDAI

Komentarai (0)