• -49,35 €
COMBO XERUN XR8 Plus G2S-4268-1900KV
  • COMBO XERUN XR8 Plus G2S-4268-1900KV

Hobbywing COMBO XERUN XR8 Plus G2S-4268-1900KV

Kaina galioja užsakant internetu!

333,35 €
284,00 € Sutaupote 49,35 €
Su PVM
Pristatysime per 4-6 darbo dienas
Atsiskaitymas visa paypal mastercard
message Klauskite apie šią prekę

Klauskite apie šią prekę

Hobbywing COMBO XERUN XR8 Plus G2S-4268-1900KV

Hobbywing COMBO XERUN XR8 Plus G2S-4268-1900KV

* Privalomi laukai

  Atšaukti

Pristatome "Hobbywing XR8 Plus G2S Speed Control" ir 4268 1900KV G3 Off Road variklio derinį.


Palaikomas visiškai sensorinis režimas

ESC visada gali veikti visiškai sensoriniu režimu (kai jis suporuotas su atitinkamu HOBBYWING varikliu).

Efektyvi šilumos išsklaidymo sistema, užtikrinanti mažesnį temperatūros pokytį

Ventiliatoriaus be rėmelio konstrukcija yra patentuota technologija. Greitą vidinės šilumos perdavimą į integruotą korpuso radiatorių sudaro didelis oro srautas iš ventiliatoriaus šono ir varinis šilumos laidumo kriauklė ant vidinio
maitinimo plokštės. Jie įmontuoti į didelio patikimumo šilumines sistemas, kad būtų užtikrinta visada gera šiluminė būklė.

Patvarus berėmis ventiliatorius

Visiškai naujose berėmėse ventiliatoriaus mentėse naudojama speciali medžiaga, jos yra itin kietos ir patikimos. Ji labai sumažina ventiliatoriaus menčių pažeidimus dėl smulkių akmenukų, smėlio ir kitų pašalinių objektų smūgių. Taip sumažėja ventiliatoriaus gedimų dažnis, palyginti su tradiciniu pbt ventiliatoriumi.

1/8 galios sistema, "Boost & Turbo Timing" technologija

Šį ESC suporavus su "Hobbywing" varikliu, galima paleisti "Turbo Timing" technologiją, kuri sėkmingai taikoma 1/8-ojo važiavimo keliais varžybose. Jis palaiko 48 laipsnių Boost ir Turbo Timing. Sujungus su "Hobbywing 4268/4274 G3" varikliu, maksimalų greitį galima padidinti 50 %. Lengvai nugalėkite savo varžovą.

Vidinė akumuliatoriaus apsaugos nuo atvirkštinio poliškumo grandinė

Naudojant įmontuotą atvirkštinio poliaus apsaugos grandinę, visos vidinės ESC dalys apsaugotos nuo kryžminio akumuliatoriaus maitinimo sujungimo.

RPM greičio ribojimo funkcija

ESC gali palaikyti iki 6 skirtingų greičio (RPM) pasirinkimų, kad atitiktų įvairių pasaulio varžybų poreikius ir reikalavimus. Jį galima programuoti naudojant naujausią OTA "Bluetooth" modulį arba tradicinį 3in1 programos langelį.

Programavimas / atnaujinimas / duomenų nuskaitymas belaidžiu būdu

Naudodamas "Hobbywing" OTA modulį ir išmanųjį telefoną (su įdiegta programėle "HOBBYWING HW Link"), naudotojas gali programuoti parametrus, atnaujinti programinę įrangą ir tikrinti atitinkamus ESC duomenis.

Lengva gauti veikimo būseną naudojant realaus laiko duomenų įrašymo funkciją

Naudodami "Hobbywing" OTA modulį, prijunkite "HW Link App" prie ESC ir atidarykite realaus laiko duomenų įrašymo funkciją, kad galėtumėte realiuoju laiku patikrinti droselio, įtampos, srovės, temperatūros, apsukų ir kitus duomenis. Lengva sužinoti ESC ir variklio veikimo būseną.
Pastaba: dėl "Bluetooth" perdavimo atstumo veiksmingas atstumas yra tik apie 5 m!

Keli programuojami elementai

ESC yra beveik 30 reguliuojamų parametrų, įskaitant droselinės sklendės PWM dažnį, stabdymo dažnį, švelninimo vertę / diapazoną, didinimo / turbinos laiką, kurie dažniausiai naudojami 1/10 XR10 Pro serijos bešepetėliniuose ESC. Juo galima tiksliai sureguliuoti galios nustatymus, kad jie tiktų bet kokiam vairavimo stiliui ir trasos paviršiui. Parametrai optimizuoti aukščiausio lygio varžyboms.
Pastaba: naudokite atitinkamus gamyklos arba komandos vairuotojų pateiktus nustatymus. Patikrinkite darbinę temperatūrą, kad maksimaliai išnaudotumėte elektronikos galimybes. Netinkami nustatymai gali sugadinti ESC / variklį!

Kondensatoriaus šiluminė apsauga

ESC įdiegta kondensatorių šiluminė apsauga veiksmingai užkirs kelią kondensatorių sprogimui ir negrįžtamai ESC žalai dėl perkrovos.

Super vidinis BEC

Integruotas jungiklio režimo BEC, kurio didžiausia išėjimo galia yra 15 A, o įtampa reguliuojama nuo 6 V iki 8,4 V (žingsnis: 0,1 V), leidžia naudoti įvairias standartines servo pavaras, aukštos įtampos servo pavaras.

Puikus atsparumas dulkėms

ESC yra IP5X klasės. Puikus atsparumas dulkėms gali lengvai įveikti įvairias "On-Road" ir "Off-Road" varžybų trasas.

Individualus itin minkštas 11AWG silikoninis laidas

Šiam gaminiui specialiai parinktas itin minkštas 11AWG silikoninis laidas. Laidas yra itin lankstus ir mažos varžos, todėl puikiai tinka jūsų elektronikai.

Pritaikyti litavimo skirtukai, lengva lituoti

"Hobbywing" specialiai pritaiko litavimo skirtukus. Jie pagaminti platesni, didesnio paviršiaus ploto.

Specifikacijos

Tipas Combo
Mastelis - 1/8
Bešepetėlinis / bešepetėlinis - BL
Su jutikliu/ be jutiklio - SD
Atsparus vandeniui - Ne

Specifikacijos

Pagrindinė / didžiausia srovė - 200A/1080A
Įvesties įtampa - 2-6S Lipo
BEC išėjimas - 6-8,4 V reguliuojamas, nuolatinė / pikinė srovė: 6A/15A (perjungimo režimas)

Laidai ir jungtys

Juoda 11AWG-200 mm*2
Išvesties laidai - juodi 11AWG-200 mm*3
Įvesties jungtys - Ne
Išėjimo jungtys - ne

Ventiliatorius

Dydis - 30x30x10 mm
Įtampos diapazonas - 5-8,4 V

Maitinimas -

Maitinama iš BEC
ESC programavimas per
SET mygtuką ant ESC - nepalaikomas
LED programavimo langelis - nepalaikomas
LCD programavimo langelis - palaikomas
OTA programatorius - palaikomas
Programavimo prievadas - nepriklausomas programavimo prievadas

Programinė įranga

Programinės įrangos atnaujinimas - palaikomas

Dydis ir svoris

Dydis - 56,1 mmx42,1 mmx38,5 mm

Svoris

122 g (su laidais)

Programos

Taikymo sritys

SL BL varikliai
SD BL varikliai

Naudojama

1/8-skalės On-Road/Off-Road/Truggy lenktynėms

KV reitingas / skaičius

4S LiPo: 4268/4274≤3000KV
6S LiPo:4274≤2400KV

1/8 bešepetėlinė maitinimo sistema, kurioje įdiegta grynojo signalo jutiklio režimo grandinė.

Naudojama integruota intelektualioji integrinė grandinė, todėl jutiklio blokas gali būti lengvai atpažįstamas ESC
sujungus su Hobbywing XeRun XR8 serijos ESC, variklis veiks "Pure Sensored" režimu.
režimu, todėl jis visada veikia geresniu našumu ir sklandžiau reaguoja į akceleratoriaus sklendę.

1/8 galios sistema ir "Turbo Timing" technologija

galima naudoti, kai šis variklis suporuotas su "Hobbywing" XERUN XR8 serijos ESC, variklis gali
naudoti Turbo timing technologiją, kuri buvo sukurta XR10 Pro serijos ESC, naudojamiems 1/10 skalės
ir bekelės varžybose.Variklis iš karto padidins maksimalią galią.
greitis bus net 50 % didesnis nei ankstesnių G2 serijos variklių.
todėl būsite daug pranašesni už konkurentus.
Atkreipkite dėmesį: kai G3 serijos varikliai suporuoti su XR8 Pro
G2 ESC, turbinos funkciją galima nustatyti maksimaliai iki 48º.

Mechaninį variklio turbinos laiką galima tiksliai reguliuoti abiem kryptimis (CW / CCW).

Mechaninį turbo variklio laiką galima reguliuoti 20-40° kampu. Vairuotojui patogu kalibruoti
tiksliai variklio išėjimo galią ir atitikti įvairių programų galios reikalavimus.

Efektyvumas labai padidėja, veiksmingai sumažinamas temperatūros padidėjimas

Palyginti su XERUN 4268/4274 G2, variklio struktūra gerokai optimizuota, efektyvumas padidėja 6 % ar daugiau,
dėl to veiksmingai sumažėja variklio temperatūros padidėjimas (sumažėja šiluminis nutekėjimas).

G3 serijos varikliai yra saugūs nuo gedimų ir patikimi naudojant naują "Hobbywing" variklio "Hall" jutiklio technologiją

Variklio jutiklio sistemoje naudojama patentuota "be klaidų" Hallo jutiklio technologija su nepriklausomu didelės spartos ir didelio tikslumo enkoderiu, kuris visada išves gryną ir tikslų rotoriaus padėties signalą, kuris veiksmingai izoliuos bet kokius išorinius trukdžius, kurie, kaip žinoma, sukelia jutiklio signalo klaidas.  Ši tiksli jutiklio sistema leis varikliui veikti maksimaliu našumu esant labai stabiliai jutiklio būsenai.

Puiki dulkėms atspari konstrukcija.

Visureigio variklio atsparumas yra IP5X. Puiki jo dulkėms atspari konstrukcija sumažins šiukšlių patekimą
į variklį patekusios šiukšlės, kurios, kaip žinoma, daro įtaką visureigiams.

Nedidelis svoris

4268SD G3 konstrukcija yra optimizuota, todėl sumažėja bendras variklio svoris. 1900KV / 2200KV variklio svoris yra atitinkamai 315 g / 285 g. O 4268 variklio svoris yra 330 g, 1900kv / 2200kv yra 20 g / 45 g lengvesnis už analogiškus variklius. Dėl lengvo variklio vairuotojui patogu reguliuoti transporto priemonės balanso charakteristikas.

Mažų sūkių (be srovės) sukimo momentas

Variklis taip pat sumažina mažų apsukų (be srovės) efektą, dar vadinamą coggingu ir mažu sukimo momento impulsu.
Jis labai tolygiai veikia esant mažoms apsukoms per minutę, taip padidindamas savo našumą važiuojant nedideliu greičiu.

Pažangiausios pramonėje medžiagos ir išskirtinis gaminio dizainas

-Jis pagamintas iš vieno 7075 aliuminio strypo gabalo, apdoroto precizišku CNC. CNC statoriaus korpuse nėra jokių tarpų ar varžtų skardinės korpuso paviršiuje. Yra silikoninis dulkių nepraleidžiantis žiedinis sandariklis, gaubiantis jutiklio pagrindą. Detalės rodo originalumą. -Priekyje korpuso varpe yra dvi poros M3 ir dvi poros M4 varžtų skylių, kurios tinka įvairiems tvirtinimo pagrindams.
-Išėjimo gnybtuose naudojami praplatinti U formos/90° kampu paauksuoti lenkti variniai kontaktai, kurių vidinė varža yra labai maža, todėl prie gnybto taip pat lengva prilituoti laidus.
-R klasės izoliacinė medžiaga yra pritaikyta 240 °C temperatūrai, specialūs didelio atsparumo klijai - 340 °C temperatūrai, o ekstremalioms apkrovoms atlaikyti naudojami aukštos kokybės tarptautiniu mastu gerai žinomi firminiai mažos trinties guoliai.

Įvairios specifikacijos ir modeliai, apimantys 1/8 įvairių taikymo sričių

- 4268 On-Road serijoje yra dvi versijos 2000KV ir 2800KV, kurios atitinkamai naudojamos 1/8 Pancar ir GT.
- 4268 Off-Road seriją sudaro dvi versijos - 1900KV ir 2200KV, kurios atitinkamai naudojamos 1/8 Off-Road, kad galutinis naudotojas galėtų lenktyniauti skirtingo dydžio trasose.
- 4274 vieną versiją sudaro tik 2250KV, kuri tinka 1/8 Off-Road pramoginėms ir populiari 1/8 Truggy varžyboms.

HOBBYWING car
HW38020500

DALYS IR PRIEDAI

Komentarai (0)